میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

عاشورا حاصل نفوذ

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

جواد کریمی قدوسی//

در جنگ جمل 50 تا 100 هزار نفر پای رکاب جبهه حق بودند؛ اما فعالیت جبهه باطل تعداد آنها را به 72نفر در حادثه کربلا تقلیل داد. انقلاب اسلامی پایه‌های محکم نظام سرمایه‌داری را متزلزل کرده و لذا اگر بتواند با ایران و ایرانی همان کاری را می‌کند که یزید ملعون در کاخ خود با سر مبارک حضرت اباعبدالله(ع) کرد.

 روش اول؛ خطرناک‌ترین روش برای سست کردن جامعه ترویج زندگی اشرافی در مقابل زندگی جهادی است، به طوری که زندگی اشرافی سبب شد طلحه و زبیر به مقابله با حضرت علی(ع) برخیزند. امروز هم این خطر انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، به ویژه پس از پایان دفاع مقدس.





کسانی که بیشترین قابلیت تبدیل نظام امامت به نظام سلطنت را دارند در حال ترویج اشرافی‌گری هستند. آنها از سرپل‌های نظام سرمایه‌داری در داخل کشور هستند. ریشه فیش‌های حقوقی نجومی در سیره معاویه است که او تا یک‌ونیم میلیون درهم به بعضی آقازاده‌ها برای مهار امیرمؤمنان علی(ع) حقوق می‌داد

روش دوم؛ استفاده از ظرفیت آقازاده‌های بزرگ برای تضعیف ولایت است. معاویه، عبدالله‌بن‌جعفر را تطمیع کرد که با استفاده از نام پدرش علیه امام حسین(ع) صف‌آرایی کند. امروز نیز برخی برای مقابله با رهبری، آقازاده‌ها را علم می‌کنند.

روش سوم؛ ارتباطات خانوادگی از طریق برخی ازدواج‌های فامیلی است. مادر یزیدبن‌معاویه یک مسیحی است که معاویه برای برقراری ارتباط با پایگاه قدرت روم شرقی با هدف تضعیف امیرالمؤمنین(ع) با او ازدواج کرد.

روش چهارم؛ استفاده از پول و رانت برای مقابله است. بیشتر فسادهای چندمیلیاردی در عصر حاضر برای سخت کردن مقابله با مفاسد در کشور است. این روش زدن امیرالمؤمنین(ع) بود. ابن‌زیاد به اشراف کوفه معادل وزن شمشیر سکه می‌داد تا شمشیر یاری مسلم را تحویل بدهند.

روش پنجم؛ خلق گفتمان و کلیدواژه‌های ارزشی برای مقابله با امیرمؤمنان(ع) بود. در لفظ و کلام از ایشان تجلیل می‌کردند، ولی حق ایشان را غصب کرده بودند. امروز هم برخی دولتمردان مکرر در لفظ، از رهبری معظم هزینه و طرفداری می‌کنند؛ اما در واقع خلاف سیره ایشان گام برمی‌دارند.

روش ششم؛ تنزل جایگاه الهی ولایت است. ولایت‌فقیه خلق قانون اساسی یا مباحث نظری در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها نیست؛ بلکه یک جایگاه الهی و فرموده خداوند است. تنزل جایگاه الهی امامت از زمان سقیفه آغاز شد. خطرناک‌ترین مشکل جبهه حق با جبهه باطل در صدر اسلام و حال حاضر، مسئله نفوذ است؛ مسئله‌ای که حضرت آقا از مقابله با آن به عنوان جهاد کبیر یاد کردند؛ یعنی راه ندادن جبهه کفر و شرک به جهان اسلام از طریق نفوذ

مسئله نفوذ فاجعه عاشورا را به وجود آورد، نه منافقین. وقتی نفوذ فرش خود را پهن کرد و صاحب امر امثال معاویه و یزید شدند، عاشورا خلق شد و شام از زمانی که فتح شد تا امروز محل جولان فرزندان معاویه‌بن‌ابی‌سفیان بوده است که امروز همان تکفیری‌های بی‌خرد هستند. امروز نیز سرپل‌های نفوذ به طور مکرر منصوب می‌شوند. جای تعجب نیست که کنار دست آقای روحانی فردی قرار دارد که مستقیم از سرویس ام‌آی‌سیکس انگلیس دستور می‌گیرد، یا حسین فریدون افراد مفسدی چون رستگار را مدیرعامل بانک ملت برمی‌گزیند که بر بیت‌المال تسلط پیدا کند و آن فجایع مالی را بیافریند، یا افرادی مانند دری اصفهانی به ترکیب هیئت مذاکره‌کننده راه پیدا می‌کنند. بعد می‌بینیم در این دولت درس شهید فهمیده از دروس پایه ششم ابتدایی حذف می‌شود.



  • سیدمهدی :.

نظرات (۱)

  • میثم علی زلفی
  • سلام
    تشکر سید جان از مطلب خوبی که نشر دادی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی