میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

یک بار خودتان را محاکمه کنید

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

نکته: قبل از انقلاب مى‏‌خواستند در منطقه بهارستان تهران، اطراف ساختمان مجلس شورای ملى را بسازند و باید ۳۵ خانه خراب مى‏‌شد، به اطلاع صاحبان خانه‌ها رساندند که خانه شما را مترى فلان قدر مى‌‏خریم. هر کس اعتراض دارد، بنویسد تا رسیدگى شود. هیچ‏کس به جز مرحوم راشد اعتراض نکرد. این جریان خیلى برای مسئولان گران آمد و گفتند: «فقط اینکه آخوند است، اعتراض کرده!» بعد مرحوم راشد را دعوت کردند و آماده شدند براى اینکه به او حمله کرده و خار و خفیفش کنند. راشد آمد و پس از سلام و احوال‏پرسى از او پرسیدند که اعتراض شما چیست؟

گفت: « حقیقتش این است که این خانه را من سال‌ها قبل و به قیمت خیلى کم خریده‌‏ام و در این مدت زمان طولانى مخروبه شده و به نظر من قیمتى که شما پیشنهاد کرده‏‌اید، زیاد است من راضى نیستم از بیت‌المال مردم قیمت بیشترى براى خانه‌‏ام بگیرم.» بهت و تعجّب همه را فراگرفت و یکى از اعضاى کمیسیون که از اقلیت‌هاى دینى بود، از جا برخاست و راشد را بوسید و گفت: «اگر اسلام این است، من آماده‌‏ام براى مسلمان شدن....»

نظر: اگرچه دولت در بحث مبارزه با مفاسد و حقوق‌های نجومی کوتاهی می‌کند؛ اما آیا نباید مسئولان متخلف یک بار به محکمه درونی خود مراجعه کنند و برای اینکه در پیشگاه خداوند متعال، شهدا و مردم سربلند باشند، پول‌های بیت‌المال را برگردانند. در طول هفت ماه گذشته دولت تنها 13 نجومی‌بگیر را معرفی کرده است که این افراد اگر چه از سمت فعلی خود برکنار شده‌اند، اما در جای دیگری مشغول به کار هستند!




  • سیدمهدی :.

نظرات (۱)

  • میثم علی زلفی
  • درست است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی