میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تحریم‌ها با اراده مستحکم فرومی‌ریزند

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ


دکتر روحانی، رئیس‌جمهور، روز گذشته در همایش هفته محیط زیست در خلال سخنانش درباره محیط زیست به بحث مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌ها نیز گریزی زد و گفت: تحریم‌ها باید از بین بروند تا سرمایه‌گذار به کشور بیاید و باید سرمایه‌گذاری انجام شود تا مشکل مالی و بانکی و آب خوردن مردم حل شود.

لغو تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی مطالبه عموم ملت ایران است؛ اما ارزش و نوع بیان آن در گرو عوامل متعددی است. مردم ایران برای برخورداری از حقوق مسلم هسته‌ای خود که در تعیین جایگاه جهانی آنها در حال و آینده بسیار مؤثر است، هم هزینه‌های گزاف داده‌اند و هم در برابر فشارهایی که از ناحیه دشمنان وارد شد با تمام وجود استقامت کرده‌اند و پیوسته از تلاش مسئولان برای رفع تحریم‌ها حمایت کرده‌اند؛ اما همیشه در کنار این حمایت‌ها به این مهم نیز توجه داشته‌اند که لغو تحریم به هر قیمتی را نمی‌پذیرند؛ از این‌رو با ارج نهادن بر دغدغه رئیس‌جمهور درباره لغو تحریم‌ها یادآوری می‌شود، در زمانی‌که مذاکره‌کنندگان ایرانی در وضعیت ویژه، مشغول گفت‌وگو هستند و طرف مقابل نیز برخلاف تعهداتش هر روز مطالبه مضحک و وقیحانه جدیدی طرح می‌کند، پیوند زدن همه مسائل کشور، از جمله آب آشامیدنی مردم به مذاکرات هم پشتوانه مذاکره‌کنندگان ایران را تضعیف می‌کند و هم زبان و خواسته‌های دشمن را درازتر می‌سازد.

 امید واهی بستن به مذاکرات نامعلوم و حتی بر فرض منجر به توافق، راه حل مشکلات کشور نیست و بسیاری از کارشناسان نیز همین نظر را دارند، این امید واهی فقط سبب از دست رفتن فرصت می‌شود. نباید با امید واهی به آنچه فرجام نامشخص دارد و بیان مطالبی که از نگاه کارشناسی به غیر از توان تغییر فضای روانی برای مدتی اندک، ارزش چندانی ندارد و فقط اراده‌ها را برای حل مشکلات تضعیف می‌کند، دشمن را به ادامه فشار ترغیب کرد.

فراموش نشود که چند روز پیش اوباما در گفت‌وگو با شبکه دو رژیم صهیونیستی درباره تحریم‌ها گفت: «تحریم‌ها نمی‌تواند برای همیشه باقی بماند». وقتی که اوباما نیز متوجه شده تاروپود تحریم‌ها بیش از این تحمل ادامه این وضعیت غیرطبیعی و برخلاف خواست جهانی را ندارد و در حال از هم گسیختن است؛ باید درباره آن دقیق‌تر و سنجیده‌تر سخن گفت، به نحوی که فروریزی ارکان تحریم‌ها را شتاب دهد.

ان‌شاءالله

  • سیدمهدی :.

نماهنگ جدید «عمار داره این خاک…

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

نماهنگ جدید «عمار داره این خاک..» با صدای حامد زمانی منتشر شد. این قطعه چندی پیش در همایش «بوشهر ، ۲ قرن مقاومت» رونمایی شد و در پی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان سراسر کشور مبنی بر دنبال کردن هرگونه تجاوز به خاک ایران اسلامی ، بازتولید گردیده است.

آهنگساز این اثر حامد زمانیست با شعری از پیمان طالبی

در ادامه می‌توانید نماهنگ «بازی ادامه داره..» را دانلود نمایید.

برای دانلود نسخه اول کلیپ (بوشهر دوقرن مقاومت)کلیک کنید

برای دانلود سخه دوم کلیپ (عمار داره این خاک) کلیک کنید

*تذکر آهنگ روی این کلیپ با کیفیت غیر اصلی ست کلیپ اصلی این اثر در حال ساخت است (همانند کلیپ لبیک و میکشیم)

  • سیدمهدی :.