میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

میکده

یادمان ذاکر اهل بیت کربلایی سیدسجاد مشهدسری

کربلا: یک درس

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ


کربلا یک درس داشته باشد آن اینست:
بخواهی به اسم اعتدال با دلخوشی به وعده شیطان بین حق و باطل راه بروی هم قاتل امامت میشوی و هم ذره ای از گندم ملک ری نخواهی چشید!
پ.ن:عمر بن سعد تا قبل از عاشورا میگفت به کربلا میروم و حسین بن علی را از آمدن به کوفه منصرف میکنم. هم جان او را حفظ میکنم ، هم ملک ری را به چنگ می آورم ، معامله برد-برد!
نه این شد و نه آن..... باخت-باخت

  • سیدمهدی :.

اعتدال

مذاکره

کربلا

نظرات (۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • مجتبی نظری پور
  • سلام.بله.طراحی هدرها کار خودم هست اما هیچ اموزشی ندیدم و یا هیچ راهنمایی نداشتم.خیلی خوشحال میشم که خودت با فتوشاپ کار کنی و نم نم بتونی یه بنر بسازی اما اگر نمی تونی تو وبلاگت بزاری از این جهت باشه راهنماییت میکنم.چشم.اگر چیزی در این راستا خواستی به من بگو.من خودم فتوشاپ اصلا بلد نیستم و فقط میتونم همین بنر ها رو طراحی کنم.از فتوشاپ cs6استفاده کن چون خیلی راحت تره.بازم اگر کاری داشتی به من بگو.
    پاسخ:
    سلام اخوی
    ممنون
    خداعمرت بده
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی